Kontakt

Fotoeksplozja

św. Brata Alberta 103a
42-224 Częstochowa

Kontakt telefoniczny: 507405209
Kontakt mailowy: shop@fotoeksplozja.pl

regulamin sklepu internetowego

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?

Opakowanie

Przykładamy ogromną wagę i wkładamy dużą pracę w jak najlepsze zabezpieczenie wysyłanego do Ciebie towaru.
Jednak nie dostarczamy przesyłek osobiście, w procesie tym bierze również udział współpracująca z nami firma kurierska.
Dlatego prosimy o wyrozumiałość i sprawdzanie stanu otrzymanej przesyłki przed pokwitowaniem jej odbioru.

Uszkodzenie przesyłki widoczne przy odbiorze paczki

Jeżeli w momencie odbioru zauważysz, że przesyłka ma widoczne ślady uszkodzeń (np. wgniecenia kartonu lub naderwane taśmy pakowe), poproś kuriera o wspólne otwarcie paczki. Jeśli możesz, zrób proszę również zdjęcie tych uszkodzeń. Następnie sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera, a w razie zauważenia uszkodzenia otrzymanego towaru, zażądaj proszę spisania protokołu szkody. Masz do tego prawo. Kurier z kolei jest w takim przypadku zgodnie z przepisami prawa przewozowego zobowiązany spisać z Tobą taki protokół szkody

Uszkodzenie przesyłki widoczne po odbiorze paczki

Także w przypadku późniejszego otwarcia dostarczonej paczki i zauważenia uszkodzenia już po pokwitowaniu odbioru, możesz do 7 dni od dnia przyjęcia przesyłki żądać spisania protokołu szkody z kurierem. Chętnie Ci w tym pomożemy (reklamacje można zgłaszać mailowo: shop@fotoeksplozja.pl lub telefonicznie: 507405209). Dołożymy wszelkich starań w celu jak najszybszego wyjaśnienia sytuacji.

Reklamacja i rękojmia

Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub brak spisania protokołu szkody nie ma żadnych negatywnych konsekwencji dla Twoich ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Twoich praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (Pkt. 6 naszego Regulaminu). Twoje prawa będą zawsze szanowane. Spisanie protokołu szkody oraz szybsze zgłoszenie takiej reklamacji stanowiłoby dla nas bardzo cenną pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń regresowych wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu. Za okazane zrozumienie i współpracę, będziemy Ci bardzo wdzięczni, a Twoja reklamacja zostanie jeszcze szybciej rozpatrzona.

Sprawdź co mamy jeszcze ciekawego w ofercie :)
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl